Szállítás és garancia

Az ExxZuu Kft által értékesített termékekre az átadástól számított minimum 12 hónapig jótállás vonatkozik. Az összes digitális beltéri egységre (műholdvevő, kábelTV vevő, földi vevő) minimum 12 hónap garanciát vállalunk, kivéve, ha a gyártó ettől eltérően jelzi azt. A konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.
 
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:
  • A gyártó szervízhálózatán keresztül: amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
  • Garanciális ügyintézés folyamata az ExxZuu Kft-n keresztül: Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig az ExxZuu Kft. ügyfélszolgálatára.
Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené az ExxZuu Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal  (Tel: +36 20 517 7383;+36 30 373 7296 telefonszámon, H-P 10-18 óráig), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható.
Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított vagy hibás készüléket visszajuttatjuk az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. A visszajuttatás költségét az ExxZuu Kft. viseli. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is a megrendelőt terheli.
 
Figyelem!
Amennyiben a termék a vásárlástól számított 14 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, vagy Ön bármilyen okból szeretne elállni a vásárlástól a terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 14napon belül visszajuttatni szíveskedjék az ExxZuu Kft. címére.
/5100 Jászberény, Hableány u. 58./
 
 
Szállítási feltételek
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.
 
Szállítási módok:
A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:
 
1. Futárszolgálat házhoz szállítás
Csomagjainkat az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. Általában a délután 14 óráig leadott megrendeléseket a telefonos visszaigazolást követően átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés pedig a megrendelést követő 2 munkanapon belül történik.
A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díj súlytól függő:
  • 0-5 kg között 1500 Ft
  • 5-10 kg között 1800 Ft
  • 10-20 kg között 2700 Ft
  • 20-30 kg között 3400 Ft
  • 30-40 kg között 4200 Ft
 
2. Postán maradó /Önhöz közel eső Posta hivatalban vehető át/  
MOL Postaponti /Önhöz legközelebbi MOL töltőállomáson bankkártyás fizetéssel is átvehető/
Postán maradó küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok – egyenként – nem haladhatják meg a 30 kg-os tömeget. 
Mol PostaPontra szóló küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok - egyenként - nem haladhatják meg a 20kg-os tömeget
A szállítás díjai:
  • 0-5 kg között 1300 Ft
  • 5-10 kg között 1600 Ft
  • 10-20 kg között 2300 Ft
  • 20-30 kg között 2900 Ft
 
A termékek személyes átvétele :Lehetőség van arra is, hogy megrendelését személyesen vegye át. Ebben az esetben a rendelés feldolgozásakor telefonon visszajelzést kap a termék átvételének idejét illetően.
70000 Ft értékű megrendelés felett a szállítás ingyenes!
 
Készlet állapotok:
 
  • Készleten: A termék megtalálható üzletünkben ,így nagy valószínűséggel azonnal szállítható.A készlet érték csak tájékoztató jellegű,a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között.
  • Előrendelhető: A termék jelenleg nincs raktárunkban, de pár munkanap alatt be tudjuk szerezni.Pontos szállítási határidőről kérjük  kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!
 
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, mert a termék esetleges sérülése esetén a futárcég csak ez esetben téríti meg a keletkezett kárt.

ExxZuu Kft.
Copyright © 2010
ExxZuu Kft.
Online fizetés:
06-20/517-7383

Telefonhívásod minden
munkanap 10-18 között várjuk.
Készítette: