Az ExxZuu Kft által értékesített termékekre az átadástól számított minimum 12 hónapig jótállás vonatkozik. A termékekre 12 hónap garanciát vállalunk, kivéve, ha a gyártó ettől eltérően jelzi azt. A konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:
- A gyártó szervízhálózatán keresztül: amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
- Garanciális ügyintézés folyamata az ExxZuu Kft-n keresztül: Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig az ExxZuu Kft. ügyfélszolgálatára.
Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené az ExxZuu Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: +36 70 600 2710 telefonszámon, H-P9-17 óráig), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható.
Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított vagy hibás készüléket visszajuttatjuk az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. A visszajuttatás költségét az ExxZuu Kft. viseli. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is a megrendelőt terheli.
Figyelem!
Amennyiben a termék a vásárlástól számított 14 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, vagy Ön bármilyen okból szeretne elállni a vásárlástól a terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 14napon belül visszajuttatni szíveskedjék az ExxZuu Kft. címére.
/5100 Jászberény, Hableány u. 58./
Szállítási feltételek
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.
Szállítási módok:
A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:
1. Futárszolgálat házhoz szállítás
Csomagjainkat az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. Általában a délután 14 óráig leadott megrendeléseket a telefonos visszaigazolást követően átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés pedig a megrendelést követő 2 munkanapon belül történik.
A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díj súlytól függő:
- 0-5 kg között 1500 Ft
- 5-10 kg között 1800 Ft
- 10-20 kg között 2700 Ft
- 20-30 kg között 3400 Ft
- 30-40 kg között 4200 Ft
2. Postán maradó /Önhöz közel eső Posta hivatalban vehető át/
MOL Postaponti /Önhöz legközelebbi MOL töltőállomáson bankkártyás fizetéssel is átvehető/
Postán maradó küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok – egyenként – nem haladhatják meg a 30 kg-os tömeget.
Mol PostaPontra szóló küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok - egyenként - nem haladhatják meg a 20kg-os tömeget
A szállítás díjai:
- 0-5 kg között 1300 Ft
- 5-10 kg között 1600 Ft
- 10-20 kg között 2300 Ft
- 20-30 kg között 2900 Ft
A termékek személyes átvétele :Lehetőség van arra is, hogy megrendelését személyesen vegye át. Ebben az esetben a rendelés feldolgozásakor telefonon visszajelzést kap a termék átvételének idejét illetően.
Készlet állapotok:
- Készleten: A termék megtalálható üzletünkben ,így nagy valószínűséggel azonnal szállítható.A készlet érték csak tájékoztató jellegű,a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között.
- Előrendelhető: A termék jelenleg nincs raktárunkban, de pár munkanap alatt be tudjuk szerezni.Pontos szállítási határidőről kérjük kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, mert a termék esetleges sérülése esetén a futárcég csak ez esetben téríti meg a keletkezett kárt.