Szállítás és garancia

Az ExxZuu Kft által értékesített termékekre az átadástól számított minimum 12 hónapig jótállás vonatkozik. A termékekre 12 hónap garanciát vállalunk, kivéve, ha a gyártó ettől eltérően jelzi azt. A konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.
 
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:
  • A gyártó szervízhálózatán keresztül: amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
  • Garanciális ügyintézés folyamata az ExxZuu Kft-n keresztül: Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig az ExxZuu Kft. ügyfélszolgálatára.
Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené az ExxZuu Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal  (Tel: +36 70 600 2710 telefonszámon, H-P9-17 óráig), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható.
Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított vagy hibás készüléket visszajuttatjuk az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. A visszajuttatás költségét az ExxZuu Kft. viseli. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is a megrendelőt terheli.
 
Figyelem!
Amennyiben a termék a vásárlástól számított 14 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, vagy Ön bármilyen okból szeretne elállni a vásárlástól a terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 14napon belül visszajuttatni szíveskedjék az ExxZuu Kft. címére.
/5100 Jászberény, Hableány u. 58./
 
 
Szállítási feltételek
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.
 
Szállítási módok:
A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:
 
1. Futárszolgálat házhoz szállítás
Csomagjainkat az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. Általában a délután 14 óráig leadott megrendeléseket a telefonos visszaigazolást követően átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés pedig a megrendelést követő 2 munkanapon belül történik.
A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díj súlytól függő:
  • 0-5 kg között 1500 Ft
  • 5-10 kg között 1800 Ft
  • 10-20 kg között 2700 Ft
  • 20-30 kg között 3400 Ft
  • 30-40 kg között 4200 Ft
 
2. Postán maradó /Önhöz közel eső Posta hivatalban vehető át/  
MOL Postaponti /Önhöz legközelebbi MOL töltőállomáson bankkártyás fizetéssel is átvehető/
Postán maradó küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok – egyenként – nem haladhatják meg a 30 kg-os tömeget. 
Mol PostaPontra szóló küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok - egyenként - nem haladhatják meg a 20kg-os tömeget
A szállítás díjai:
  • 0-5 kg között 1300 Ft
  • 5-10 kg között 1600 Ft
  • 10-20 kg között 2300 Ft
  • 20-30 kg között 2900 Ft
 
A termékek személyes átvétele :Lehetőség van arra is, hogy megrendelését személyesen vegye át. Ebben az esetben a rendelés feldolgozásakor telefonon visszajelzést kap a termék átvételének idejét illetően.
 
Készlet állapotok:
 
  • Készleten: A termék megtalálható üzletünkben ,így nagy valószínűséggel azonnal szállítható.A készlet érték csak tájékoztató jellegű,a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között.
  • Előrendelhető: A termék jelenleg nincs raktárunkban, de pár munkanap alatt be tudjuk szerezni.Pontos szállítási határidőről kérjük  kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!
 
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, mert a termék esetleges sérülése esetén a futárcég csak ez esetben téríti meg a keletkezett kárt.

ExxZuu Kft.
Copyright © 2023
ExxZuu Kft.
Online fizetés:
06-70/600-2710

Telefonhívásod minden
munkanap 10-18 között várjuk.
Készítette: